Víte, že získáte 5 kreditů za každou anketu? Pro hlasování se přihlaste, ale hlasujete anonymně. Více na Ankety

Časté dotazy

Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?

Jakmile se zaregistrujete do systému eBabylon (nezáleží později na tom, jestli je Vaše registrace je platná nebo již prošlá) a nastavíte si správně svůj e-mail a alespoň jeden jazykový směr, poptávky v daném směru Vám budou chodit e-mailem automaticky a toto zasílání zastavit nelze. Jediný způsob, jak zasílání zrušit je nechat si svou registraci v eBabylonu zrušit a smazat. V takovém případě kontaktujte Administrátora a požádejte o vyřízení takové žádosti.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Proč mi nechodí poptávky e-mailem?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Dobrý překlad z aj-čj a naopak

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Chcete tu být také?

Chcete tu být také?

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2023: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Trados a eBabylon – Skočte po slevě, navštivte Obchod a udělejte si radost!