Časté dotazy

Víte, že být členem eBabylonu přináší pro Vaše jazykové podnikání až desítky výhod? Více na Výhody registrace

Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?

Jakmile se zaregistrujete do systému eBabylon (nezáleží později na tom, jestli je Vaše registrace je platná nebo již prošlá) a nastavíte si správně svůj e-mail a alespoň jeden jazykový směr, poptávky v daném směru Vám budou chodit e-mailem automaticky a toto zasílání zastavit nelze. Jediný způsob, jak zasílání zrušit je nechat si svou registraci v eBabylonu zrušit a smazat. V takovém případě kontaktujte Administrátora a požádejte o vyřízení takové žádosti.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Proč mi nechodí poptávky e-mailem?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2017: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Skočte po 10% slevě na všechny TRADOSy! Navštivte Obchod a udělejte si radost!