Časté dotazy

Víte, že členem eB může být překladatel, tlumočník, korektor i lektor? Více na Kdo je překladatel?

Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Pokud Vám jako registrovanému překladateli (s platnou či prošlou registrací) přišlo automatické oznámení o nové poptávce a klikli jste na odkaz „Podrobnosti a kontakt na zadavatele najdete zde“ a systém zahlásil „Chyba: Poptávka [ID …] již není platná“, nebo „Chyba: Poptávka [ID …] nebyla nalezena“, pak to znamená, že poptávající dané poptávky již svého dodavatele mezi eBabyloňany našel a poptávku zneplatnil, nebo že její poptávajícím nastavená platnost již vypršela a poptávka byla smazána systémem automaticky.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Proč mi nechodí poptávky e-mailem?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2017: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Skočte po 10% slevě na všechny TRADOSy! Navštivte Obchod a udělejte si radost!