Časté dotazy

Víte, že eBabylon je český jazykový poptávkový systém i společenství českých profesionálů? Více na Představení

Jak správně reagovat na poptávku?

Máte-li zájem reagovat na poptávku, na níž Vám přišlo automatické e-mailové upozornění s předmětem Nová poptávka jako překladateli s nastavenými Jazyky v poptávaném jazykovém směru, existují již dva způsoby, jak na danou poptávku reagovat a zaslat poptávajícímu svou nabídku na realizaci poptávaných jazykových služeb.

Ruční odpověď e-mailem: zmíněné automatické e-mailové upozornění obsahuje odkaz Podrobnosti a kontakt na zadavatele najdete zde. Na tento kliknete a otevře se daná poptávka přímo na stránkách eBabylon (např. včetně veřejně přístupných přiložených dokumentů). Kontaktní informace na poptávajícího zatím nevidíte, protože se nacházíte ve veřejně přístupném zobrazení. Jakmile se ale přihlásíte svým Přihlašovacím jménem a Heslem, zobrazí se jméno poptávajícího, jeho telefon a hlavně jeho e-mail, na který v případě zájmu odešlete svou nabídku.

Automatická rychlá odpověď: překladatelé s platnou registrací mohou nyní reagovat na Poptávku velmi rychle prostřednictvím automaticky vytvořeného jednotného předvyplněného formuláře po kliknutí na odkaz Rychlá odpověď v právě prohlížené Poptávce (nebo v e-mailem doručeném oznámení o nové Poptávce). To umožní všem Poptávajícím snadněji a rychleji z nabídek vybírat a Překladatelům to významně zjednoduší a urychlí reagování.

Pokud Překladatel využije této formy reakce na Poptávku, odeslání vyplněného formuláře nabídky se započte a údaj o počtu dosud zaslaných Nabídek se pak zobrazí u dané Poptávky v seznamu Poptávek (pod odkazem Poptávky). Dalším statistickým údajem v seznamu Poptávek je počet zhlédnutí dané Poptávky ve sloupci Zhlédnuto.

Závěrem připomínám, že ve své nabídce odesílané poptávajícímu (či ve vzkazu pro Poptávajícího v případě Rychlé odpovědi) nezapomeňte reagovat na všechny jeho požadavky. Nabídněte svou kvalitu, nabídněte to, co dokážete jenom Vy. Smím-li radit, cenu navrhněte buď dle požadavků poptávky (je-li vyplněn Rozpočet) nebo uveďte cena dohodou, protože vyššími prioritami mohou být např. odbornost, zkušenosti nebo provedení, nebo celková pružnost při realizaci poptávaných služeb.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Kolik poptávání stojí?
Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Proč mi nechodí poptávky e-mailem?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2017: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Skočte po 10% slevě na všechny TRADOSy! Navštivte Obchod a udělejte si radost!