Časté dotazy

Víte, že poptávající, i překladatelé navzájem, mohou překladatele hodnotit? Více na Hodnocení překladatele

Proč mi nechodí poptávky e-mailem?

Všem překladatelům a tlumočníkům registrovaným v systému eBabylon jsou automaticky zasílány jazykové poptávky v jazykových směrech, které si sami nastavili ve svých Profilech. Ať už je Vaše registrace platná či neplatná (prošlá), musí Vám poptávky e-mailem chodit. Pokud tomu tak není, může to být z těchto důvodů:

  • chybný nebo nefunkční e-mail (přihlaste se do svého Profilu a ověřte, opravte překlepy)
  • nejsou nastaveny jazykové směry (přihlaste se do svého Profilu a nastavte si max. osm směrů)

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2017: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Skočte po 10% slevě na všechny TRADOSy! Navštivte Obchod a udělejte si radost!