Co udělat pro masívní propagaci eBabylonu?
Zpět na seznam témat
Webmaster | 21.2.2009, 00:15 |
Dobrý den, velmi vítám tuto snahu a určitě pomůžu, jak budu moci. Z mého pohledu by určitě pomohlo rozšíření povědomí o systému mezi běžné lidi - např. ono Aukro dnes zná většina běžných uživatelů internetu. eBabylon je nyní možná až příliš uzavřen na komunitu překladatelů. | |
Mgr. Petr Borovička | 21.2.2009, 00:38 |
Také velmi vítám jakékoliv snahy a zviditelnění eBabylonu. Dosud jsem investoval do propagace nemálo času a peněz, ale věřím, že v tomto fóru se najdou časem nápady, jak propagaci ještě zefektivnit a rozšířit povědomí o možnostech eBabylonu mezi překladatele poptávající veřejnost. Myslím, že zlaté časy eBabylonu by mohly také nastat ve chvíli, kdy registrovaní překladatelé (platní či neplatní) začnou masivně využívat eBabylon jako tržiště práce a začnou ve větší míře vzájemně poptávat mezi sebou. eBabylon zjednodušeně řečeno stojí na dvou principech: 1) poptávání z veřejnosti (kdokoliv potřebuje přeložit cokoliv a vždy najde svého dodavatele a navíc si vybere toho pravého), a 2) poptávání mezi eBabyloňany (přebytek práce, rozdělení projektů, poptávání nezáživných zakázek, apod.). Opravdu se velmi těším, co vymyslíte v tomto tématu a předem děkuji za každé vaše zamyšlení. | |
Mgr. Petr Borovička | 6.6.2009, 23:32 |
Co třeba uvést na stránky eBabylonu inzerenty např. ve formě bannerů? Výtěžek z této cizí reklamy by šel přímo na reklamy eBabylonu na jiných místech internetu za účelem propagace a zvýšení počtu poptávek od veřejnosti i firem. Má být eBabylon doplněn "ošklivými" placenými reklamními bannery, byť by to mohlo přivést více poptávek? | |
Mgr. Kateřina Brouk | 7.6.2009, 09:16 |
Mně osobně by bannery na stránkách nevadily, pokud by byly od nějakých rozumných společností. Už jsem si prakticky zvykla je na různých stránkách nevnímat. Nedávno jsem také mluvila s jedním známým, který mi říkal, že vhodnou prací s metadaty lze dosáhnout toho, aby byly stránky častěji vyhledávány vyhledávači a zobrazovány na prvních místech. Nemyslím teď placené první pozice, ale třeba google. Po zadání hesla "překlady" kdyby se objevil ebabylon... Jenže o tom sama vím kulové, jak to udělat. Také by asi stálo za to zadat ebabylon třeba de seznamu na firmy.cz (zatím tam s ebabylon.cz vyjede jen profil jednoho překladatele). Tolik mé nedělní ranní nápady. :-) Přeji všem čtenářům hezký den. |
|
Mgr. Stanislav Pokorný | 10.6.2009, 11:54 |
Co se bannerů týče, jsem klidně pro, pakliže by se nejednalo o bannery firem z pornografického průmyslu. Ale myslím, že to asi u pana Borovičky nehrozí. :) Co se metadat týče, říká se tomu SEO (Search Engine Optimization; optimalizace stránek pro internetové vyhledávače). Jedná se zejména o vhodnou úpravu tagů TITLE, DESCRIPTION a KEYWORDS v záhlaví stránek. Samotná metadata však mnoho nevyřeší, neboť vyspělé vyhledávače do svých statistik zaznamenávají i například četnost klíčových slov v nadpisech (tagy H1 až H6, přičemž tag H1 má nejvyšší váhu), jakož i četnost výskytu klíčových slov v samotném textu stránky (tag <p></p>) nebo v popiscích obrázků (atribut alt=""). Tato četnost musí být dostatečně vysoká, avšak zase ne příliš, protože nadměrný výskyt klíčových slov vyhledávač bere jako spam a stránku penalizuje. |
|
Poptávání je snadné, zkuste to také! |
Chcete tu být také? |
Chcete tu být také? |
Chcete tu být také? |