Víte, že každý registrovaný člen eBabylonu může sám kdykoliv svůj profil smazat? Více na Samosmazání Profilu

Časté dotazy

Neplatiči – co mám dělat, když poptávající nezaplatí?

Dodali jste poptávajícímu včasné a kvalitní jazykové služby, ale proplacení Vaší faktury vázne? eBabylon Vám vychází vstříc s možností dlužníka označit. Je-li dlužník členem eB, využijte funkce Ohodnotit překladatele a vložte do jeho Profilu vhodné Hodnocení s komentářem, které se stane veřejným. Není-li dlužník registrován na eBabylonu, použijte Fórum – Postřehy a zkušenosti – Neplatiči aneb platební morálka poptávajících, kde uveďte jméno poptávajícího subjektu spolu s podrobnostmi, jak dluh vnikl. V závažných případech můžete požadat Administrátora (funkce Napište nám) o rozeslání Hromadného e-mailu všem členům eBabylonu např. s varováním, upozorněním apod.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Jak probíhá samotná platba za provedený překlad?
Jaké jsou skutečné náklady na registraci?
Jakou provizi z normostrany si bude provozovatel účtovat?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Trados a eBabylon – Využijte slevy 35% na nové licence Freelance/Freelance Plus a 25% na upgrady těchto licencí. Využijte také 30% slevy na licence Professional/Pro­fessional Network a 25% na jejich upgrady. Slevy platí do 28.12.2018! Skočte po slevě, navštivte Obchod a udělejte si radost!

Registrace v roce 2018: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!