Časté dotazy

Víte, že dole na hlavní stránce si můžete přečíst o novinkách a zajímavostech? Více na Zprávy z eBabylonu

Neplatiči – co mám dělat, když poptávající nezaplatí?

Dodali jste poptávajícímu včasné a kvalitní jazykové služby, ale proplacení Vaší faktury vázne? eBabylon Vám vychází vstříc s možností dlužníka označit. Je-li dlužník členem eB, využijte funkce Ohodnotit překladatele a vložte do jeho Profilu vhodné Hodnocení s komentářem, které se stane veřejným. Není-li dlužník registrován na eBabylonu, použijte Fórum – Postřehy a zkušenosti – Neplatiči aneb platební morálka poptávajících, kde uveďte jméno poptávajícího subjektu spolu s podrobnostmi, jak dluh vnikl. V závažných případech můžete požadat Administrátora (funkce Napište nám) o rozeslání Hromadného e-mailu všem členům eBabylonu např. s varováním, upozorněním apod.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Jak probíhá samotná platba za provedený překlad?
Jaké jsou skutečné náklady na registraci?
Jakou provizi z normostrany si bude provozovatel účtovat?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2017: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Skočte po 10% slevě na všechny TRADOSy! Navštivte Obchod a udělejte si radost!